منشور حقوق مشتریان

 

 

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض ­شده تا 6 ماه شامل ضمانت می ­باشد.
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می ­باشد.
  • صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند ( برای محصولات خارج از گارانتی).

تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می ­باید به مشتری اعلام گردد.

  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ ­دهی اولیه به مشتری 3 روز کاری می ­باشد.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه محصول پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی ­باشد و دستگاه پذیرش شدهمشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می ­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.”

تبصره: چنانچه محصول برای تعویض موجود نباشد، شرکت می ­باید مطابق قیمت کارشناسی شده، وجه آن را عودت نماید.
تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی ­گردد.

  • مشتری گرامی در صورتی دستگاه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­ های پذیرش ­شده افزوده می­ گردد.
  • در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می­ باشد.
  • کلیه شعب و نمایندگی­ های شرکت ثنا نور سبحان، ملزم به رعایت موارد فوق می­ باشند.