وبلاگ سونیا

معرفی و آموزش استفاده از EShare در تلویزیون های هوشمند سونیا

E-share چیست؟

صفحه‌ نمایش کوچک موبایل برای تماشای فیلم ابعاد کوچکی را در اختیار شما قرار می دهد مخصوصاً اگر برای تماشای یک فایل تصویری با خانواده یا دوستانتان در یک جمع تصمیم داشته باشید یک فایل تصویری را از طریق گوشی برای همه به تماشا بگذارید.

تلویزیون های جدید سونیا Suniya قابلیت اتصال موبایل از طریق Smart View برای گوشی های سامسونگ، miracast گوشی های شیائومی و Screen mirror گوشی های آیفون (همگی یک کار را انجام میدهند تفاوت تنها در نام برای هر برند می باشد) دارا می باشد و شما میتوانید با گوشی های هوشمند جدید به سادگی صفحه‌ی موبایل خود را بر روی تلویزیون هوشمند سونیا تماشا کنید.

بنابراین گوشی های جدید سامسونگ، شیائومی، آیفون و... به طور پیشفرض قابلیت Screen mirroring را دارا هستند اما اگر گوشی شما این قابلیت را ندارد و یا به هر دلیلی نمیتوانید از Screen Mirroring گوشی استفاده کنید، نگران نباشید چون سونیا تلویزیون های مدرن و بروز خود را با نرم افزار Eshare همگام ساخته است و شما تنها با نصب نرم افزار Eshare و اتصال همزمان تلویزیون و گوشی هوشمند خود به یک مودم مشترک می توانید تصویر تلفن همراه خود را بر روی تلویزیون داشته باشید.

حتی اگر تلویزیون شما به یک مودم متصل نیست کافیست تلویزیون هوشمند سونیا را از طریق هات اسپات گوشی به اینترنت موبایل (دیتای سیم کارت) متصل کنید و از قابلیت Eshare تلویزیون هوشمند سونیا لذت ببرید.

دانلود نرم افزار Eshare

نحوه اتصال تلفن هوشمند اندرویدی به تلویزیون هوشمند سونیا EShare TV Mirror

همانطور که شرح دادیم برای اتصال موبایل به تلویزیون هوشمند سونیا می‌توان از اپلیکیشن EShare استفاده کرد. اگر تلویزیون شما از سری تلویزیون های هوشمند سونیا Suniya باشد از قابلیت Eshare پشتیبانی می کند و برای اتصال گوشی موبایل به تلویزیون باید به روش ذیل اقدام کنید:

  1. گوشی و تلویزیون خود را به یک مودم مشترک وصل کنید و یا می توانید از طریق هات اسپات گوشی موبایل، تلویزیون را به اینترنت دیتای سیم کارت موبایل هم متصل وصل کنید.
  2. کلید Home کنترل تلویزیون را انتخاب کنید.
  3. حالا وارد قسمت EShare شوید.
  4. سپس از طریق QR کد نمایان شده بر روی صفحه یا Google Store برنامه EShare را در گوشی خود نصب کنید.
  5. پس از نصب برنامه Eshare بر روی گوشی اندرویدی خود نرم افزار را اجرا کنید.
  6. حالا می توانید TV Mirror را انتخاب کرده و آن را انجام دهید.

امکان EShare تنها مختص انتقال تصویر روی صفحه تلویزیون نیست، اگر وارد قسمت EShare تلویزیون هوشمند سونیا Suniya شوید چهار انتخاب دارید که TV Mirror یکی از آنهاست اما سایر امکانات EShare شامل Mirroring, Camera, Remote که در ادامه جزئیات و کاربرد هر کدام را برای شما شرح می دهیم اما لازم به ذکر است که متاسفانه به دلیل تحریم ها استفاده از Camera و Remote نرم افزار EShare در ایران مقدور نیست.

Mirroring : میرورینگ همان TV Mirror است با این تفاوت که شما می توانید یک سری شخصی سازی ها انجام دهید.

Camera : میتوانید از دوربین گوشی همراه به عنوان وب کم استفاده کنید و تصویر دوربین موبایل خود را بر روی تلویزیون مشاهده نمائید.

Remote : این یکی از ویژگی های جذاب EShare می‌باشد که به واسطه آن می توانید از گوشی همراه خود به عنوان ریموت یا همان کنترل تلویزیون هوشمند استفاده کنید.

آرشیو مقالات سونیا